Suport IT multilateral

Deținem toate resursele tehnice și intelectuale pentru acordarea asistenței tehnice de care aveți nevoie. Externalizați acum și susțineți obiectivele de business.

Cererile de suport sunt preluate și prelucrate de către specialiștii noștri care dețin o experiență multilaterală, atât în domeniul software, cât și hardware. Prestăm serviciile de suport în baza statutului de Service Partner.

Serviciile noastre vizează

– Consultații telefonice
– Servicii de suport
– Asistență tehnică
– Depanare
– Mentenanță
– Actualizarea infrastructurii
– Întreținerea sistemelor informaționale și echipamentelor în perioada de garanție și post-garanție
– Restaurarea completă a performanțelor echipamentelor și
– Modernizarea sistemelor de producție existente. 

Care sunt beneficiile?

– Mai puține întreruperi ale activității
– Rapoarte de livrare
– Reducerea cheltuielilor datorită externalizării serviciilo
– Garantul securității informatice
– Mai puțin timp dedicat rezolvării problemelor


Proiecte conexe

Descoperiți proiectele noastre și gama completă de servicii pentru accelerarea reformelor tehnologice în cadrul companiei voastre.

Construirea unei infrastructuri securizate și a unui centru de date

Sarcina principală a acestui proiect a fost construirea și securizarea unui centru de date pentru gestionarea proceselor de afaceri interne și asigurarea continuității operațiunilor de gestionare a aeroportului. La final de proiect am livrat clientului o nouă infrastructură, bazată pe echipamente moderne cu sprijinul partenerului și al producătorului.

Optimizarea costurilor de imprimare și asigurarea securității datelor

Printre cele mai importante obiective ale proiectului s-au numărat optimizarea costurilor de imprimare, îmbunătățirea calității tipăririi, trecerea la un cadru de lucru centralizat și securizarea materialelor.
Mobiasbanca și-a redus și costurile de imprimare cu 30%, înregistrând și o calitate înaltă a imprimării.