Alătură-te echipei
noastre de talente

Îți dorești să aduci un impact și noi știm asta. Selectează destinația profesională și hai în echipa noastră. Click pe ”Aplică” și vino în lumea transformării tehnologice.

Responsabilități:
• Conlucrează îndeaproape cu managerii din diverse departamente, pentru a defini nevoile de recrutare și planifica procesul de angajare
• Concepe și postează anunțurile de recrutare pe baza discuțiilor cu șefii de departamente
• Realizează interviuri telefonice pentru screening și față în față cu candidații, coordonează ședințele
• Raportează rezultatelor evaluării candidaților din momentul aplicării și până la angajarea propriu-zisă
• Administrează și asigură actualizarea bazei de date cu candidați
• Planifică nevoile de personal, asigurând personal alternativ la cerere
• Raportează posturile vacante suplinite

Cerințe:
 • Experiența de muncă ca recruiter intern reprezintă un avantaj
 • Vorbitor fluent de română și rusă – obligatoriu
 • Capabil să comunice clar și concis

Compania oferă:
 • Job într-o corporație stabilă, în curs de dezvoltare
 • Pachet social avansat
 • Program de muncă: luni-vineri, 09:00 – 18:00

Suntem deschiși colaborării cu tinere talente, active și cu o puternică dorință de a se dezvolta în domeniul HR.

Posedarea experienței în calitate de manager-vânzări sau manageri IT este binevenită.

Responsabilități:
• Vânzarea activă și dezvoltarea propriei baze de clienți
• Consultanța clienților, întocmirea ofertelor comerciale, organizarea întalnirilor
• Menținerea documentației contabile

Cerinţe:
• Educație: învățământ secundar profesional, cel puțin
• Vorbitor fluent de română și rusă – condiție obligatorie
• Cunoașterea aprofundată hardware și software aferent computerului, cunoașterea pieței IT este binevenită
• Condiție obligatorie – capacitatea de a vinde, energic, dorința de a aduce rezultate, experiența în vânzări este binevenită
• Deținerea propriei baze de clienți va reprezenta un avantaj
• Utilizator sigur a PC (Microsoft Office), 1C

Compania oferă:
• Program de muncă: luni-vineri, 08:30 – 17:30 sau 09:00 – 18:00
• Pachet social complet
• Oportunitate de creștere profesională
• Salariu competitiv și motivant
• -30% reducere la cantina companiei

Responsabilități:
• Menținerea tuturor informațiilor contabile primare: eeliberarea facturilor fiscale, registru de casă, bancă, gestionarea foilor de parcurs, salarizare, evidența concediilor medicale
• Îndeplinirea instrucțiunilor contabilului-șef

Cerinţe:
• Studii superioare absolvite
• Experiență de muncă de la 1 an
• Spirit de inițiativă, atenție, dorință de dezvoltare profesională

Program de muncă: luni-vineri, 09:00 – 18:00

Responsabilități:
• Elaborarea și implementarea documentației privind securitatea și sănătatea în muncă – instrucțiuni, dispoziții, etc.
• Organizarea training-urilor privind protecția și siguranța în muncă
• Organizarea certificării locurilor de muncă
• Inspecția obiectelor, pregătirea instrucțiunilor și acțiunile cu privire la încălcările identificate pentru a fi eliminate
• Monitorizarea implementării securității și sănătății în muncă
• Interacțiunea cu autoritățile de reglementare de stat

Cerinţe:
• Studii superioare
• Experiență într-o poziție similară
• Utilizator PC sigur: MS Office, e-mail
• Toleranță la stres, multitasking cu un volum mare de date

Compania oferă:
• Program de muncă: luni-vineri, 08:30 – 17:30 sau 09:00 – 18:00
• Pachet social complet
• Oportunități de creștere profesională
• -30% reducere la cantina companiei